שווקי האוכל המובילים באירופה

מוזמנים לשתף

אוכל הוא כל כך הרבה יותר ממזון בלבד ויותר מהתענוג הפשוט שבאכילה. האוכל, הוא חלק מרכזי ומובנה בתרבות של מקום ואף בזהות הלאומית והאישית של כל אדם בעולם. אוכל מזכיר לנו מי אנחנו, איפה היינו, מאיפה באנו ולאן אנחנו רוצים להגיע. חוויה סוחפת, רב-חושית ואחת ההנאות הגדולות של החיים, כמו גם אחת הדרכים הכי טובות לחוות מדינות ומקומות שונים בעולם.

ובהקשר זה, שווקי אוכל הם פאר היצירה והמקום האולטימטיבי לבקר בו כדי לחוות קולינריה מגוונת ומסעירה ולקבל את המרכיב התרבותי הכה חשוב הזה.
ואם מדברים על שווקי אוכל, אצל רבים מאיתנו מיד עולים תמונות, טעמים וזיכרונות משווקי האוכל המדהימים שברחבי אירופה. באירופה, יש אוצרות קולינריים רבים מספור, חלקם מוכרים ופופולאריים מאוד וחלקם רק מחכים שיגלו אותם חובבי קולינריה ואוכל.

מרקטו לוקח אתכם לחופשה קולינרית ברחבי אירופה

היום, מתחם האירועים החדש בראשון לציון, MERCATO, אשר המוטיב המרכזי בו הוא חוויה לכל החושים השואבת השראה ישירה משווקי האוכל המובילים באירופה ובעולם, לוקח אתכם למסע חוצה מדינות בין שווקי האוכל הטובים והמיוחדים ביותר ברחבי יבשת אירופה.
מהשווקים התוססים והצבעוניים של ספרד לשווקים האיטלקיים הציוריים, משווקי אוכל מזרח אירופיים לקלאסיות והאלגנטיות הקולינרית של צרפת ולשפע הבלתי נתפס בשווקי לונדון, מבחינתנו אין הרבה חוויות תיירותיות ותרבותיות העולות על ביקור רב חושי בשוק אוכל משובח!
במרקטו, מתחם האירועים החדש בראשון לציון, אתם והאורחים שלכם יכולים לחוות את העושר הקולינרי ואת החוויה הייחודית העוטפת אתכם בטיול בחו"ל. אירוע עם סטייל, צבע, ניחוחות וטעמים של סיור קולינרי חוצה מדינות!

יוצאים לדרך, השווקים המובילים והטעימים באירופה

שוק בורו – לונדון

בחלקה הדרום-מזרחי של לונדון נמצא Borough Market, יעד חובה לחובבי קולינריה ותרבות אוכל המבקרים בבירה האנגלית. בשוק יש תוצרת טרייה מצוינת, אך הוא בעיקר מפורסם באוכל הרחוב המטריף שבו, גם מנות קלאסיות וגם חידושים קולינריים הצפויים לכבוש בסערה את לונדון. מאפים, גבינות בוטיק, בשר מקומי, מנות בשר מסעירות, חידושים במטבח טבעוני – בבורו מרקט אפשר למצוא ממש הכל!

שוק הבוקריה – ברצלונה

תחנת חובה בברצלונה ואחד השווקים הצבעוניים ביותר בעולם. בבוקריה מחכה לכם חוויה קולינרית מרהיבה, סוחפת וכמובן טעימה. השוק המקורה ממש מרגיש כמו עולם נפרד בליבה של ברצלונה, המוקדש כולו לאוכל. מקום נהדר לחוות את תרבות האוכל הספרדית בכלל והקטלונית בפרט. אם אתם אוהבים אוכל ונמצאים בעיר, אל תפספסו.
עוד שני שווקים מעולים ומומלצים בספרד כוללים את שוק סנטה קטרינה, גם הוא בברצלונה ושוק מרקטו סנטרל הנמצא בעיר ולנסיה והוא אחד משווקי האוכל הגדולים ביותר באירופה.

Great Market Hall – בודפשט הונגריה

באחד היעדים הפופולאריים על תיירים ישראלים, נמצא שוק נהדר, עם סטייל וסגנון יותר מזרח אירופאי לעומת יתר הדוגמאות שלנו כאן. באולם השוק הגדול והצבעוני הזה תמצאו תוצרת טרייה נהדרת, בשרים מכל הסוגים, קינוחים הונגריים מסורתיים וכמובן שלל מנות מהמטבח ההונגרי המשגע.


שווקי האוכל של רומא

רומא, כמו כל איטליה למעשה, היא ממש מקדש לתרבות אוכל מפוארת ומרהיבה. בבירה האיטלקית אינסוף אפשרויות קולינריות, אך נמליץ על שני שווקים שהם לגמרי בגדר חובה למבקרים בעיר. הראשון הוא שוק קמפו די פיורי הציורי והמהפנט, מהעתיקים ביותר בעיר. בשוק, שפע של תוצרת טרייה מהאזור, דוכנים צבעוניים ועשירים המעוררים את הדמיון והתאבון ושלל עמדות של אוכל רחוב ומנות רומאיות קלאסיות.
השוק השני ברומא הוא מרקטו Trionfale, המציע אותנטיות קולינרית איטלקית בשיא תפארתה, שוק שגם המקומיים מבקרים וקונים בו.

שוק אוכל


עוד שווקי אוכל אירופאים מומלצים

במרקטו אנחנו כל כך חיים ונושמים את החוויה השלמה של טיול קולינרי בחו"ל, שאנחנו יכולים לספר לכם עד אינסוף על שווקים ואתרי אוכל מומלצים באירופה. כדי לתמצת, הנה עוד כמה המלצות לרשימה שלכם:
שוק אלברט קאופ באמסטרדם.
Nashmearket בוינה, אוסטריה.
שוק רויאל סנט מישל בבורדו, צרפת.
השוק המרכזי סן לורנצו בפירנצה, איטליה.
מרקטו די מצו בבולוניה, איטליה.


פתחנו לכם את התאבון? מדמיינים כבר איך ייראה האירוע הקרוב שלכם שכולו חגיגה קולינרית משגעת וסוחפת? לאירוע בסטייל של טיול בשוק אוכל אירופי, עם עיצוב אלגנטי, שירות מוקפד וחוויה יוצאת במינה, פנו היום למרקטו לקביעת פגישת היכרות. מחכים לכם עם פינוקים טעימים ומפתיעים!

תנו לנו להגשים את חלום
האירוע שלכם ב-MERCATO

אירועים שמוציאים אתכם למסע קולינרי
חוויית אירוח שעוטפת את כל החושים

בואו לחגוג גם את האירוע שלכם במרקטו.
מחירים מיוחדים לתאריכים אחרונים ב- 2024

לפרטים וקביעת פגישה